Zarife evet reyap hastanesi diler koyuncu aşırı memnunum aşırı. Dün acil bir dururum oldu haftasonu olmasına rağmen aradım 3. Çalışta açtı telefonumu. Ultrasonda çok uzun tutuyor sizin gözlerinizin içine bakıp saygıyla anlatıyor bir soru sorduğunuzda normal diyip geçiştirmiyor. Mutlaka bir gidip deneyim derim. Çok seviyorum doktorumu ve tecrübesine güveniyorum. Ayrıca daha yeni yardımcı doçent oldu.