maviscik77 Pelooo son 1 buçuk ayım kaldı sanırım En çok bu aylarda alıcam iştahım aşırı arttı özellikle gece çok yiyorum 😒
BuBenimOykum Hiç almadım çünkü hiç bişey yiyemiyorum midem ezüş büzüş oldu yer kalmadı sanırım yemeklere 😄 kusuyorum bir de ara sıra o yüzden