Kuben Elifemirhan 19+4 oldum. Cinsiyet erkek 💙 oruç tutmuyorum susuz kalmak istemedim. Kaza edeceğim inşallah Allah’ın izniyle.
Mucizepamugum Elifemirhan bende tutmuyorum 2 gun tuttum tutarken bisey yok ama iftardan sonra cok halsizleştim onun icin esimde tutma diyo
icedearth Elifemirhan biz de erkeğiz oruç rahat tutuyorum bulantılar çook çok azaldı şükür alışverişlere başladınız mı kızlar nasıl gidiyor
fatmakolay 19+4 cinsiyet erkek ben de oruç tutamıyorum çünkü kusmalarım devam ediyor şu kusmalar biran önce bitse mahvoldum 😠
Mutluaile1 Mucizepamugum uzun süre aç kalıp bi anda yiyince ve halsizlik varsa tokluk şekeriniz de etkiliyor olabilir. Dikkat etmekte fayda var 😘
yamacin_annesi icedearth evet ben başladım 🙈 ilk başta kendi ihtiyaçlarımı aldım cinsiyet belli olmadan depend, göğüs ucu kremi göğüs kalkanı vs.Simdi oğluma başladım bez ıslak mendil kulak pamuğu vs. Simdi biberon ve emzik bakıyorum😍 kıyafeti en sona bırakırım dedim abartmaktan korkuyorum 🙈
Esraanil 18+4 kızımız olacak inşallah. Oruç tutuyorum ama akşama kadar evdeyim 4 e kadar yataktan bile çıkmıyorum iftarı annem ya da kayınvalidem de yapıyorum pek bi iş yapmıyorum o yüzden zorlanmıyorum çok şükür 😃
Esraanil Esraanil zumre28 evet yakın olmaları açısından gerçekten şanslıyım ☺️ Ben de 4 e kadar uyumak istiyorum aslında ama 1 de falan uyanıyorum en geç sinir oluyorum 😃 uyansam da yataktan çıkmıyorum öyle zaman geçiriyorum işte😂
damla____ 17+4 olduk oğlum olucak ins. Ama bulantılar hâlâ bitmedi prilam Dr kullanıyorum, benim gibi olan varmı
zumre28 damla____ bana da doktorum vermişti o ilaçtan 3 tane yedim sonra almamaya karar verdim. Mide bulantına tahammül edebiliyosan yani az da olsa bişiler yiyip içebiliyosan hap kullanma derim. Sabret geçicek
zumre28 19+3 💞 oruç tutuyorum hamd olsun. Cinsiyetimiz belli değil göstermedi henüz 🥰 çok şükür mide bulantım yok denecek kadar az ilk 3 ay çok çektim, çeken bilir anlar çok zordu. O döneme denk gelsem kesinlikle oruç tutamazdım.
Znsnl zumre28 ayy evet ilk 3 ay acıkınca kusuyordum bende tutamazdım:( iftar sahur arası nerdeyse 3 litre su içiyorum o yüzden wc den çıkamıyorum😀
zeytinkiz Elifemirhan 20+6 kız bebek doktor yanılmadıysa tabii 🤭 salı detaylı ultrason var inşallah. Oruç tutmuyorum denemedim de hiç. Kaza yaparım inşallah niyetim o yönde 🤗
Mucizepamugum zeytinkiz salı nasip olursa benimde ayrıntılı ilultrasonum var bebegin her organına bakceklerini söylediler 😀Rabbim hayırlı haberler duyursun hic bir anneye olumsuz kötu haber duyurmasın 🤲Rabbim hayırlısıyla kucagimiza almayı nasip etsin 🤲😀🌺
-Fatma_ 21+6 olduk bizde🥳 Elhamdulillah bende tutuyorum orucumu. Rabbim sabrını veriyor. Tek sorun iftardan sonra halsiz kalmak.😑 Ramazan gireli bir teravih namazım yok.🥺 Rabbim seneye nasip eder inşAllah.❤️
zumre28 Esraanil Esraanil bende uyanıyorum ama inat edip uyuyorum tekrar 🤣 benimde kayınvalidem yakın ama malum 7 de yasak başladığı için ne olur ne olmaz diye gitmeye cesaret edemiyorum