Derosasnne 5 sene önce ebelik öğretmenimin tavsiyesiyle 2 kardeşim, 1 kuzenim, arkadaşımın bebeğine doğar doğmaz bir çay kaşığı şekerli su verdim. Evelallah hiçbiri sarılık geçirmedi. Kendi bebeğime de aynısını yapıcam. Sarılık kan şekeriyle alakalı çoğu zaman. Herkesin kendi fikri ben bir sağlıkçı olarak uyguladım