Fatos0660 Sami Ulus ana binasında takibe başladım sonra etlik Zübeyde Hanımda devam etmeye başladım hiç iyi şeyler duymuyorum o yüzden vazgeçtim covid oldum ortada kaldım şimdi ne olacak Sami Ulus beştepe de doğum var orasıda belli haftadan sonra almıyormuş
Mmerrvee Fatos0660 benim bi arkadaşım da doğuma yakın kovit oldu kendi hastanesi ve doktoru kabul etmemiş sanırım Adana şehir hastanesinde yaptı doğumunu. Sanırım şehir hastaneleri kabul ediyor
2019z2021y E şehğr hastanesine gitsene tertemiz mis gibi kocaman hastane her imkan var ve her haftada kabul ediyor
Umi Sehır hastanesı daha ıyı dıyorlar ben lokman hekime gidiyorum yakın olduğu için yoksa bende sehır hastanesi tercih edecektim