MercimekVeaAnnesi evet bende 16. Haftada gittiğimde bana da bunu söyledi ama rahimi tam kapanmamış dedi 24. Haftaya aşağıda kalma durumu oluyor o süreç içerisinde yukarı çıkar ama çıkmazsa erken doğum riski ve ztaen öyle kalırsa mecburen sezeryan doğum oluyor demişti.. Erken doğumda kanaması olanlarda oluyormuş benim şuan 17. Hafta bitiyor 19. Haftada ayrıntılıya gidicem o zaman tekrar bakarız demişti inşallah düzelir