Can-tan bana da doktorum gunde 1 tane onermisti sonra perinatologa gittigimde vitamin ilaclar aliyosun zaten maden suyu icme dedi bi sise icerisinde mineral dagilimi esit olamadigi icin atiyorum cinko fazla olabilir vs gbi bseyler dedi ogunden beri icmiyorum degerlerimiz de gayet normal cikiyor tahlillerde