mucizemmmmmmmm Kizlar mrb bebeğimin 19 haftadan beri başı aşağıda ve aşırı derece baskı yapiyo bu iki üç haftadır böyle sanki cikicak gibi o derece şuan 28 haftaligim doktorumun da dediğine göre erken doğum riski oluyomus
Mlkrfk mucizemmmmmmmm aynı durum bende de vardı 29. Haftada başladı benim de. Magnezyum ve nidicard kullanıyorum birde duphaston şükür 35. Haftaya girdik bugün ama bugün bi yokladı Dalan dedim evet geliyor artık yalanco sancı olduğunu anladım. İnşallah dayanırlar. İş yapma yat sürekli birde doktorun mutlaka gerekli ilaç tedavisine başlasın
eda45 mucizemmmmmmmm bende 20 haftadan beri belki daha erken başı assada 27 bitti 28 doğru gidiyoruz bizdr halen daha makat geliş pozisyonu ters ama hiç erken dogum riski filan demedi doktorum bence pek kafaya takma korkutmak amaçlı demiş bence
mucizemmmmmmmm Mlkrfk benim şimdiden karın ağrılarım var ve rahimde aşırı derecede batma var doktorum reçeteye yalancı doğum yazmış onu anlamadım pek magnezyum ve progestan yazdı tekrar
Mlkrfk mucizemmmmmmmm benim reçetemde de miadından önce doğum yazıyor. İnşallah faydası olur magnezyumun bana faydası oldu