Kub09 benim 3 günde geldi ama tabii bu süreçte kimse olumsuz düşünmeyeyim diye sütün yok demedi bende hep sanki şarıl şarıl sütüm geliyormuş gibi düşündüm her ağladığında verdim uyanmazsa alarm kurup uyandırdım ki yine de sarılık olduk sonuçta bebek doymuyor inatla mama vermem diyordum bebeğimi öyle görünce apar topar mama alıp verdim çay kaşığıyla zaten Allah’a şükür o sabah sütüm geldi bebeğimde mamayı reddetti iyi düşün iyi olsun ☺️