Kızlar bu sabah 6 da Doğum yaptım çok şükür benim için çok zor geçti ama sonu güzeldi hamdolsun. Size sorum benim meme ucum hiç yoktu ve hala Yok çocuk çabalıyor ama malesef tutamıyor hastanede beni emdikten sonra doymuyordu mama takviyesi yaptık Eve geldik emmeye çaba gösteren çocuk emmek için uğraşmıyor ve sürekli uyuyor mama vermek istemedim yinede alıp koymuştuk 2 gün hiç uyumadım 1 saat dinleneyim dedim eşim beni dinleneyim diye uyandırmamış bi kalktım 7 saat çocuk aç kalmış kayınvalidem vardı başında rahatsız etmemişler beni çocuk ağlamamış hiç yine verdim kabul etmedi mama verdim mecbur sizce ne yapabilirim nasıl yol izlemem gerekiyor tutabilmesi için meme ucunu nasıl çıkartabilirim ve süt gelmesi için neler kullanabilirim yavaş yavaş sarı süt geliyor ama henüz süt geliyor diyemem emdikçe açılması gerekiyor diye biliyorum ama ne yapacağımı şaşırdım 😔 (uzun oldu hakkınızı helal edin)