Cndntnr Selam kızlar 16 haftalık hamileyim,göğsümün biri çok büyüdü diğeri hala aynı küçük simetri bozukluğu oldu.Gebelikten dolayı normal mi?Benimle aynı sorunu yaşayan var mı?
bademsekeri42 Cndntnr Benimde aynı canım ikiside büyüdü ama sağ göğsüm bi tık fazla büyüdü bende takmamaya çalışıyorum kafama 😞
[silindi] Cndntnr sutlendigi zaman duzeliyo cnm iki gebeligimdede oldu ilk zamanlar gecti cok sukur duzgun sutyen kullan sabunla banyoda yika pamuklu destekli sutyen kullan isine yariyacak mutlaka
ysmn_kck17 Cndntnr Normal de de sağ ve sol eşit değildir zaten göğüs olsun , el ayak olsun göz olsun . Tabi bu dönemlerde artık sutlenip şişmeye başlayınca daha dikkatinizi çekmiştir.
Cndntnr bademsekeri42 bende takmamaya çalışıyorum ama anlamadım neden böyle oldu aynadan bakınca da anlaşılıyor 🤯
bademsekeri42 Cndntnr yani benimki bakınca anlaşılmıyo pek ama ben farkediyorum eşimde yok öyle saçmalama falan diyo ama sütyen taktıgımda sağ göğsüm biraz daha önden taşıyo gibi oluyo ama solda bişey yok o tam oturuyo içine . Nedenini bilmiyorum hep süt doluyo acaba birinin kanalları falan mı tıkandı ki 🤔
Cndntnr [silindi] dikkate alıcam canım mutlaka 3.5 ayı geride bıraktık bakalım inşAllah dediğin gibi sütlendiği zaman düzelecek🥺🥰🥰
bademsekeri42 Mimhb Daha neler 😂😂😂 Ben tahminlerin hiç birine inanmıyorum şahsen yok çin takvimiymş yok ekşi tatlı mevzusuymuş yav zaten iki seçenek var neyin tahmini 😂
[silindi] Cndntnr duzelir canim bende ikincime 5 aylik hamileyim 3 ay yine ole oldu dediklerimi yptim sutyenimi degistirdim simdi ikiside ayni dik ve sismeye başladı duzelir merak etme
Durunbigeldim Cndntnr biri küçük biri büyükse erkek derler ama hurafe tabi😂benimde aynı ve bebeğim erkek😬