Merhabalar toxoplasma ıgg ve ıgm pozitif avidite testi yapıldı oda yüksek amniyosentez önerildi ama yapmadım. Spiramisin ((antibiyotik )tedavisine başlandı bu durumu yaşayan anneler bebeğinizin durumu ne zararı oldu mu yardımcı olur musunuz? Dualarınızda bizede yer verin lütfen 🙏🏻