ayminaninannesi evet ve normal bir şey, sütler oluşuyor, süt kanalları oluşuyor hemen hemen her kadında gözüken bir durum. Bende de oluyor ama ellemeyin diyorlar hem mikrop kapmaması açısından hemde göğüs ucuna dokunmak, ellemek, o beyaz şeylerle oynamak süt getirir. Yani göğüs ucu onları uyarı olarak algılıyor ve süt boşaltımı yapıyor doğumdan önce süt gelmesi iyi değil