Charlotte Hamileliğim gayet rahat bulantısız geçti, gel görki son aya girdim her gece uykumdan uyandıran bir yemek borusu ve mide yanması 😒 gece kalktım gaviscon içtim söndürmedi bile ilk defa, bi de bulantı eklendi üstüne yanıyorum
AE42 Charlotte Son zamanlara doğru hiçbirşey etki etmiyor demek ki Allah yardım etsin hepimize geçmiş olsun canım 😞😞
Sakaryali54 Ablam da 9 haftalik hamile mide yanmasi basladi yerinde duramiyor.yemek yemek istemiyor.ben de 15haftaligm sukur olmadi bnde ama bnde bulanti ve kusmadan muzdaribim..
Kubdenya Sakaryali54 mide yanmasına surup vermişti bana doktor 2 defa ictim geçti mentollü bi surup doktoruna söylesin verir
AE42 Sakaryali54 Benimde yeni başladı gibi arada yokluyor, iştahlar ne zaman düzelir bilmiyorum hep tokum insan ne zaman iştahlı oluyor bilemedim 💁🏻♀️
Sakaryali54 Kubdenya bugun kontrole gidicek vericek bisey galiba.allah yardim etsin bzilere cok zor gercekten..
Kubdenya AE42 rennei diye bi surup var açılınca kriz geçirecek gibi oluyordum ben midem çok fena eziliyordu yanıyordu o geçirdi 2 defa ictim geçince biraktim
Aybukealtintas AE42 hiçbirsey iyi gelmiyo ne yazıkki zaten cok yanınca kusma geliyo kusunca anca biraz rahatlayabiliyorum
Sakaryali54 AE42 bn 10 haftadir cekiorum bazen hafifliyo bazdn canima okuyo.kusunca zaten istah falan yok.direk serum taktiriyom.bi de zofrana devan
AE42 Sakaryali54 Herkes kusmadan yakınıyor da bu da baya büyük bi sorun ya birde durdurmak zor ağzımın tadı da kalmadı kı hiç ☹️
SevimErcis Rennie duo diye bir şurup var ben onu kullanıyorum. Bebeğe ve sana hiç bir zararı yok canım . Gönül rahatlığı ile içebilirsin