MerveDmn ya canım bu cihazların yanılma payı yüksek doktorum her seferinde bunu dile getiriyor. Sıkıntı etme 42 hafta dolarken 2.600 olarak doğmuşum ve gayet sağlıklı bir çocukmuşum. Doğduktan sonra Allah’ın mucizesi sütümüz ile çabucak toparlayacaklardır inşallah 😊 çok kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir ki :)