Kbrurkn1 Aysunduruu normal galiba o sıkıntı bende de var ayaklarım çok şişiyor benimde bol su tüketmeye çalışın ve tuzu azaltın ayaklarınızın altına oturduğunuz minder alın ☺️Ben bumakrı yapmaya çalışıyorum ama hala var maalesef . Çok oturmak ya da fazlasıyla ayakta kalmakta şişkinliğe neden oluyor
Lalihhhh Aysunduruu benim de 33. Haftamda ayaklar ile ayak bileklerim şişti inmiyor da 1 haftadır şiş şuan 🤪 sağlık ocağına gittim tansiyon ile alakalı olabilir dediler ölçütler ama normal çıktı ,sen doktoruna sor dediler sonra da😒
Lalihhhh Aysunduruu az önce happy mom sayfama bilgi olarak ödem düştü , rahim büyüdüğü için , damarlara baskı yapiyormus ve kan dolaşımı azaliyormus o da ödeme neden oluyormuş , özellikle 3. Trimester döneminde
B_isik Aman diyim gebelik zehirlenmesine dikkat edin. El ayak şişmesi varsa düzenli tansiyon ölçün yükselmemesine dikkat edin ve bol su❤️🌺
Eylulunannesi-2 Aysunduruu valla tuzu azalt yürüyüş yap cok su iç bunlar mutlaka iyi geliyordur ama ödemde hiç bi işe yaramıyor. Herkeste oluyo sanrm