rmeysaa12 Kizlar 28+3 um. Eşim askerde olduğu için bir kayınvalidem bir annem gile gidiyorum. Bir elimde kıyafet bir elimde kedim çok zorlanıyorum. Kayinvadileminde annem gilinde ilk evlatları ve ilk torunları olacak Allah’ın izni ile. Kayınvalidem gil zengin.. Ama sürekli elin eskilerini topluyor istemediğim halde. Bugün yine toplamış foto atmış. Anneme dedim bende. Annemde sinirlendi. Gelsin kocan baksın sana artık dedi. Benden de bu kadar dedi. Çok zoruma gitti. Eşyalarımı toplamaya başladım ve kriz gecirdim. Zaten doluyum herkese herşeye karşı. Uzun lafın kısası bugün bebeğimin hareketlerini hissettim ama dün ki gibi değil. Sizce çok ağladım saatlerce ondan mı oldu acaba?Yani çok üzüldüm hemde çok
Mom5444 rmeysaa12 üzülme sakın yapçak bişey bişey yok herkes kendisine göre haklı sonuçta senin üzülmen hiç bişeyi değiştirmiyor malesef ve bebeğinin haraketleri her gün aynı olmuyor bazen çok bazen az hiç merak etme haraket ediyorsa bir problem yoktur bazen pozisyonda değiştiğinde hissedilmiyor ☺️ Ama stres yapmamaya çalış 🙏🏻
ballisiyavrum rmeysaa12 annene bunu söyledin diye sana bendende bukadar demesi garip geldi açıkcası.tartısma va mi yasandı
Zynp_H rmeysaa12 ben bunu çok yaşadım ne zaman ağlasam bebeğim o gün hiç kımıldamadı. Sonra öğrendimki anne mutsuzken bebek küsüyormuş evet evet bildiğiniz küsüp hareket etmiyormuş… Benim kaynanam ve görümcelerimde öyle yapıyor bir tane iğne almadılar çok ağladım bu yüzden masum bir bebeğimi küstürmeye değmez. Herkes neyi layık görürse onu yapıyormuş bunu anladım ama inan o minnacık yavrudan önemli hiçbir şey yok boşver onlarda ona göre sevgi görürler olur biter
Mom5444 rmeysaa12 ne demek Allah sizdende razı olsun 😊benimde 26 haftada olmuştu haraketleri çok azalmıştı insan çok korkuyor hele ilk hamilelik olunca tecrübesiz oluyor sizi anlıyorum ama stres konusunda dikkat edin lütfen 😊💚
Mom084 30 a kadar Bi gün güçlü 2 gün güçsüz kımıldadı saklanmış gibi, ama sakın stres sinir yapma aglama Bırak herkesi sen kendine bak ve bebegine Küçük melek etkileniyor, Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa,
rmeysaa12 Mom084 Çok zorlanmaya başladım ama Tek sığınağım Rabbim. O elbet mükâfatını en güzel şekilde verir 🤲☺️
rmeysaa12 ballisiyavrum eşime mevzuyu açtım hani annen böyle yapıyor canım sıkılıyor dedim. Hastahane paraNı veriyor felan dedi.. ben tek kızım ve annemle dertlesirim. Anneminde zoruna giden kısım hani yani bizde yapıyoruz neden bu kadın sürekli eskilere geçiştirmeye çalışıyor diyor. Ama inanın olan bana oluyor işte. Eşimde çok sorumsuz annem bu yüzden kinleniyor ona
rmeysaa12 Zynp_H yaa😔 onu uzdugum için de ağladım bide. Allah’ım gönlü güzel olan insanlarla karşılaştırsın. İnanın hani başkalarından bişeyler bulması sorun değil hadi ama öyle kıyafetler ki hepsi lekeli. Bu yüzden bazı şeyleri hamile iken görmekte güzel
Zynp_H rmeysaa12 en kötüsüde alma ihtimalleri varken almamaları biliyorum ama ne yapalım işte öyle yapıyorlar elimizden birşey gelmez ben artık bunun için evladımı üzüp hareketlerinin azalmasına sebep olamam hea olanlarıda Allaha havale ettim sende öyle yap