Ysmn_12 Fatmakara97 cuma günü ilk kez gidicem 6. Haftami bekledim insslh görürüm kalp atışını da duyarım 🤲
0mervee Selinsevener Ebrumrc bziim tarih verilmedi daha iki gün sonra gidecm kalp atışını duycz Allah nasıp ederse 🤗
Umutluanneee48 kizlar ben bugün gittim keseyi gördük yerleşim yeride guzel 6 mm dedi kese boyu. nasil iyimi? haftaya gel bebeği gorelim dedi ama ben 12 gun sonraya randevu aldim dedim belki kalbini de duyarim
Ebrumrc Umutluanneee48 iyi yapmışsın bende bugün 5+5tim gittim keseyi gördük hormon tahlillerini verdim Pazartesi hem tahliller hem bebek inşallah