ireemseren eğer randevusuz giderseniz sabahçı olduğu zaman en erken gidip sıra da almaya kalksanız öğleni buluyor size sıra gelmesi benim kontrollerim ayda 1 kez şuan, her ayın 15 inde saat 4 gibi bir sonraki ayın yeni randevu sistemi açılıyor telefonla hastaneyi arayıp alıyorum ben şuanlık😊 randevusuz da gidecek olursanız 7.30 gibi hastanede sıra sistemine girmeniz gerekiyor 😊