Deniz1649 bende çarpıntı ve nefes darlığı oluyor 10 haftadan beri. Kadın doğumcum kardiyoloji’ye gönderdi.bu haftalarda olmaması lazım dedi daha erken dedi. 95 çıktı kalp ritmim ama normal bir insan da 60-100 arası olur dedi senin normale giriyor dedi. Tüm kansızlık tiroit guatr ve b12 baktı sonuçlarım temiz çıktı. Nefes darlığından dolayı göğüs ciğer bölümüne gönderdi orda da bişey çıkmassa gel kalbine holter takıp 24 saat kalbini takip edelim dedi. Ama göğüse sıra alamadım hala 15 haftadayım. Yavaş hareket edince sanki olmuyor