Happymother3 canim dis faktoru var atak faktoru var surekli degisiyo duzenleri. Hic korkucak bisey yok. Ara sira destek alma sansin varsa iyi olur. Cunku bazen insan gercekten dinlenmek istiyo. Biz ailelerimizden uzaktayiz, yalniz kaldigim geceler oluyo, esimin destek olamadigi gunler oluyo bazen cok bunaliyorum cok caresiz hissediyorum. Gurbetteyiz esim asker nobetleri falan. Yoksa elinden geldigince o da bana destek oluyo, ailelerimiz gelirse biraz nefes alabiliyoruz. Bide Mumkun oldugunca bebisinin rahat ettigi anlari takip edicen gozlemliycen. Mesela tv izlemedigimiz gunler benim kizim daha rahat uyuyo geceleri, artik beynini ne kadar uyariyosa uykularini cok boluyo. Sonra ekgida doneminde yedigi seyler mesela, asiri enerji vericek seyleri gec saatte yedirmiycen. Anneyle babayla birlikte en az bi yarim saat oyun oynadiginda duygusal olarak tatmin olmus oluyo ve daha huzurlu uyuyo. Yoksa uykuya direnis oluyo veya gecenin bi vakti oyun oynamak istiyo. Uykuya hazirlik rutini olusturmak cok onemli. Bebekler rutini gercekten seviyo. Biz tulum giyiyoruz mama hazirliyoruz burnunu serum fizyolojik ile aciyorum iyi geceler seremonisi yaparak odamiza geciyoruz karanlik veya los odada fon makinesi sesini acip yataginda mamasini iciriyorum. Gun icinde tetikleyen bisey yoksa agrisi vs yoksa uyuyo sabaha kadar guzelce. Bunlar benim gozlemledigim ve etrafta edindigim bilgiler. Zaman cabuk geciyo su gibi. Hic gozun korkmasin. 1 hafta uykusuz geceler yorgunluk oluyosa sonraki 3 gun rahat oluyo derken oyle bi bakmissin aylar gecmis 😍 her aninin tadini cikar. Ben bazen cok sabirsiz davraniyorum sinirlerime hakim olamiyorum agliyorum veya kendime vurucak noktaya geliyorum sonra kendi kendime napiyoshn ya diyorum o anki stresim bebegi daha cok etkiliyo, aliyorum oturuyorum oyun falan oynuyoruz sakinlesiyoruz sonra uykusu geliyo yatip uyuyoruz. Ac kaldigim gunler de oluyo, Allah Allah ne cok uyudu dedigim gunler de 🤣 yasadikca anlarsin demek istedigimi. Kolay buyuyen cocuk yok merak etme 🤣 sadece sabirli ve sabirsiz anne var. Bol duayla bol sakinlikle buyutucez 🥰