058elf Belki bu açtığım son post olur belki de daha beklerim 😄 birlikte gittiğim çoğu arkadaşın doğum yaptığını görüyorum hayırlısyla bana da nasip olsun inşallah sağlıkla kavuşayım 🤲🏻 💕 sizlerin kaç kaldı 😌
058elf SSeymanr geçiyo canım öyle bi geçiyo ki valla bi şey anlamıyo insan 🤗son zamanlar geçmiyo diyolardı bekliyosun ya doğumu bana da iki üç gündür geçmiyo gibi geliyo 🥺
058elf Balbocegi_ benimde arada kasıklarıma ağrı geliyo ama şiddetli değil yatarken kalkarken bi de yatakta dönerken çok canım acıyo onun dışında bende de belirti yok, doktorun bi şey dedi mi canım şu zamana kadar bekleriz falan diye
meteninannesiiii Nesli6153 bende aynı durumdayım son 2 gün :) 2 haftadır bir cm açılma var ilerlemiyor. sanırım sezeryana yöneleceğiz .
Balbocegi_ 058elf yok canim p.tesi gitcem heralde ama cumaya kadar bekler diye dusunuyorum veya 1hafta daha kizimda 40.2de dogmustu cunku
058elf Balbocegi_ anladım canım sağlıkla gelsin inşallah hayırlısıyla 🤗 benimde 40 ı doldurmayı bekleyecek doktor sanırım 30 nisana randevu verdi yine o gün ne diyecek bilmiyorm 🤷🏻♀️