Mehmet Emin Ayağ kliniğine gittim iyi bir doktor. Tek sıkıntısı özel klinik olduğu için tahlil, test vs. dışarıda yaptırıp sonucunu götürmeniz gerekiyor. Bir de doğum için Cihanpol ya da Diyarbakır seçeceğiniz var. Orada yaptırıyor doğumu.
Çok enfeksiyon yaşadığım için farklı doktorlara da gittim. Mardin Park’ta Bilal Bey’den de memnun kaldım. Cihanpol’den uzak durun derim.