Hanımlar merhaba 26+3 gebeyim. Belim hep ağırıyor zaten alışığım gebelikten öncede çekiyordum ama şuan sanki kasığım karnım ağırıyormuş sancım varmış gibi geliyor. Çok şiddetli değil az hafif hafif hissediyorum bu haftada karın kasık ağırısı bazen vajinanın altına atabilen ağrılar olabilir mi? normal mi? Bu arada karnım gün içerisinde çok sertleşiyor komple taş gibi
sertleşmesi oluyor ama bu sık olmuyor bebeğin bir yerde toplanıp kasılması sık oluyor. Yardımcı olursanız sevinirim…