35+1 Haftalık hamileyim. Akşam saatinden beri sürekli tuvaletim geliyor. Yanma ve hafif bir kaşıntı var. Yanma daha baskın. Adalat diye bir ilaç kullanıyorum yan etkilerinde sık tuvalete çıkmak falan var diğer belirtileri yok.anlık olarak çözüm önerisi olan yada başına gelen var mı? Uyutmuyor ve rahatsız edici bir hissi var 🥺