Laydaysel 2inciannelik umarım ilkinde çok kilo almıştım bunda diyetine dikkat ediyorum belki mide bulantılarımı kusmamı azaltan o olmuştur bilemiyorum ya da her hamilelik farklı
2inciannelik Gulcedmrz benim de son aylarda çok midem yanar ilk aylarda yanan çok nadir görürdüm size de geçmiş olsun
Gulcedmrz 2inciannelik ya evet bende hep öyle biliyordum cevremde hep son aylar da oldu diyorlardı benim şimdiden başladı inşallah sonlara doğru geçer 😊
2inciannelik Pembekurdeleli 11 olacak çok çok hafif bi kıpırdanma . İkimci gebeliğim benim ikinciler daha çabuk anlaşılıyor sizde erken hissedersiniz 15 haftalarda filan
Pembekurdeleli 2inciannelik zaten 2. Bebeklerde anneler daha tecrübeli olunca hissediyo inşallah bende hissederim 🤲🏻♥️
Duygu59 10 haftalik olduk bir oğlum var inşallah birde kızım olur sabırsızlıkla haftalari kovalıyorum 🥰🥰
Pembekurdeleli Serappp14 tamam ama şuan küçük daha senin bebeğin o büyüdükçe kapanıyor bazen 1 hafta bile ileriye atıyo mesela benim bebeğim 1 hafta aralıklarla doktora gittim 6+0 ken 1 hafta sonra 7+2 oldu bebek o bebeğin büyümesi ile alakalı oluyo 2 gün fazla büyük çıktı
Serappp14 Pembekurdeleli kendı doktorum degısmıcegını öyle hesaplamamı söyledi daha oncekı gebelıgımdede baska doktora aynı seyı demıstı kı arastırdıgımdada ınternettete aynı sey yazıyor zaten sizin doktorunuz öyle dediyse siz öyle hesaplayın
efelettin 10 haftalık olucam bende. İkinci gebeliğim bir oğlum var 😍 mide bulantıları, halsizlik hat safada. Oğlumda hiç böyle olmamıştım prenses gibi geçmişti. Bayramdan sonra ikili tarama testi için gidicem doktora 😍
balpetegim_35 2inciannelik ilk gebeliğim. 10+4 olduk . Şimdilik her şey iyi bel ağrısı ve halsizlik dışında. İçime erkek doğuyor ama hayırlısı neyse o olsun . Bakalım ne olacak bende merak ediyorum 🥰
Umudumbitmedi balpetegim_35 ay bel ağrısı bendede var farmasinin at kestanesiyle masaj yaptrcktm eşime sonra onuda zararlı diye okudum sen bişey sürdün mü cnm
balpetegim_35 Umudumbitmedi yok annem bi kere kantaron yağıyla masaj yaptı sadece . Bi daha da bişey sürmedim. Dayanmaya çalışıyorum artık hep yatıyorum canım .