Birmutluanne2 ben hissetmiştim ilişki tarihimiz 15 kasımdı ve vücudumda farklı şeylı şeyler oluyordu hatta 20 kasımda bebek kıyafetleri ss almaya başlamışım ve eşime de diyordum ben hamileyim bence diye ve ilk gebeliğim ilk defa böyle hissettim sol kasık ağrım olmuştu oradan biliyorum ben de sonra zaten 12 beta hcg ile öğrendim