bebegimibeklerkennnn Giden varsa görüş ve önerilerini paylaşabilir mi sanırım oraya gideceğim şuan 18 haftalığız artık bir doktora başlamam gerekiyor 🥰
HaticeeKubraa bebegimibeklerkennnn Ayşe katrancı ya gidiyorum bende .Yani memnunum ,güleryüzlü ilgili …
Vosvosgil bebegimibeklerkennnn ben çamlıca Medipole gidiyorum ayşe kavasogluna onuda deneye bilirsim çözüm odaklı ve çok ilgili
HaticeeKubraa bebegimibeklerkennnn memnuniyeti çok fazla bende ondan dolayı başladım 30 haftadım bi sorunda yaşamadım whatsapp üzerinden sorulara da dönüş sağlıyor gece felan doğuma gelmiyor ama Erdem de hiç bir doktor gelmiyormuş sanırım.
bebegimibeklerkennnn HaticeeKubraa benim sezeryan olucak ikinci doğumum mecbur gideceğim doktor olur 😅