Dareyn merhaba canım 39+4 de akşam 11 de doğuma gittim sabah 6 da doğum yaptım ve sancılarım gelene kadar kıpır kıpırdı. Doğum yapacağım gün o kadar hareketliydi ki ben artik hareketleri ağrı yapıyor sanmistim biraz zaman geçince bu doğum sancısı demiştim yani doğuma gidene kadar hep hareketleri çok sertti bazen uykudan uyandırdığı oluyordu