Meddd benaslindayohum Insallah bebeginiz tam vaktinde kuveze girmeden saglik sorunu yasamadan gelir annesi. Ben 38haftalikken gelse fena olmaz diyorum kendi kendime😝
benaslindayohum Meddd ben hastahnedeyim cani durmak istemiyorda biz tutuyoruz 32. Haftayi gorsem şükür dicem 😂
Meddd benaslindayohum Çok geçmiş olsun canım🥺 Sizinle tanışmak için çok sabirsiz heralde! İnşallah Allah gecinden verirde miniğiniz durur karnınızda bir süre daha🤲🏼