Ruken123 Kızlar yurtdışına çıktım orda hamile olduğumu öğrendim doktora gittim orda tabi ama bizim ülkemiz kadar ilgili değiller folik asit falan kullandım bebeğime ultrasonla bakıldı ama herhangi bi test veya içimi rahatlatacak bişey yapmadılar tonlarca para ödedim şuan 17+2 yim ve türkiyeye geldim hastaneye gidecem ne yapacaklar hiçbir fikrim yok 🤦🏻♀️🤷🏻
Mrvbdk Ruken123 taramalarını yaparlar canım 3lü ye denk gelmssn sen . Detaylı ultrasona girersn şeker yüklemen ve rutin kontroller hani sadece bastaki 2li taramayla bu genel kanlar var onları kaçırmıssın
minikyuregim Ruken123 kan testi mutlaka yaparlar sanırım. şikayetlerin varsa söyle. ve yurtdışında olduğunu dra gidemedigini de söyle ona göre yardımcı olacaklardır