Gamzelican canim 3 kere şeker yükleniyor önce açlık kanına bakılıyor
Sonra glikozlu içeceği veriyor 1 saat sonra gel kan ver diyor o arada birseu yemiyorsyn icmiyorsun sonra 2. Saat de gene gidip kan veriyorsun o kadar ondan sonra serbestsin o gebelik durumuna bağlı yapılıyor benim oğlumda gerek görülmemişti mesela ama bu gebeligimde suyu sınırda ve bir hafta önden gidiyor şeker olabilir diyip yapmamaiz lazım dedi yaptım ama şeker çıkmadı hamd olsun🤗