Arzu-ktlk canim çok zorda kalınca parol varsa atabilirsin bende 2 gündür çekiyorum bugün biraz hafifledi 30 haftaligim bende
En son dün sarımsağı ezdim 2 caykasigi su ekledim karıştırdım pamuğu o suyuna batırıp onuda dişimin üstüne sıktım hemde tutabildigim kadar tuttum biraz iyi geldi dene istersen benimde en arkadan 1 önceki dışım yarısı kırılmış ve üstüne apse yapmış birde Rabbım sifa versin inşallah