Arkadaşlar merhaba suan 4 aylık gebeyim ve 1 yasında memeye inanılmaz düşkün bir bebeğim var gebeliğimde sorun yok doktorum bıraktır erken doğum riski alma derken bebek hemşirem emzirebilrsn diyor yaptığım araştırmalarda gebelkte emzirme sorun olmayacgı yönünde fkat çevremde ki herkeste bir bıraktırma baskısı var denedim fakat bebegim çok ağlıyor arafta kaldım lütfen sadece bunu deneyimlemiş anneler cevaplayabilr mi