Ilhan_h41 Kizlar 4bucuk aylik olan varmi varsa kac kilo aldi karni ne kdar buyudu benm hala dumduz sayilir az cikti zaten gobegim vardi hamilelikten once , kilo almadim hala🤔😂
Alyaesmaa Ilhan_h41 19haftalık kızım olcak inşallah😊 Bende 2kilo aldım karnım baya çıktı ilk gebeliğimde çok geç çıkmıştı. hareketlerini hissediyorum bazen çok geriliyo hareket ederken karnımı acıtıyo bu aralar
Seda_nrr Hamileanne0 yaaa bende 7 kilo aldım ama karnım okadar Çıkmadı enine gittim 😂😂 diyorumki millet hamilelik boyu 7 kilo alıyor ben napıcaksam 😂
Hamileanne0 Ilhan_h41 evet ondandır ilk hamileligimdede benim hemen çıkmıştı ama bu kadar büyük değildi kız ve erkeklerde de farkli olabiliyor allah nasip ederse kızım olacak.
esma2407 4 kilo felan aldım canım bugün tam 16 haftalık olduk ve karnım çıktı biraz hani göbeğimi gösteren kıyafet giydiğimde dışardan anlaşılıyor artık 🙈
Gkc92 Ilhan_h41 Ilhan_h41 iç karın genişliği ile alakalı olabilir. 18+3 teyim karnım aşırı belirgin ve karnımın çıkması dışında vücudumun hiç bi bölgesinden kilo almadım. Ama aldığım kilolar fazla gibi dikkat etmeme rağmen 7 den sonra bile hiçbir şey yemiyorum bir bardak süt dışında 🙈 abur cubur çay kahve kola fast food ekmek her şeyi kestim sağlıklı besleniyorum bu karın fazlalığı nerden geldi anlamadım 😂😂😂😂
Nihal42- Ilhan_h41 slm ben tam 18 haftalığım. 2 kilo aldım ama karnım pek çıkmadı. Sanırım 5 aydan sonra çıkar. Dışardan bakılınca hamile olduğum anlaşılmıyor ayva göbeğim oldu 😃
Esmayvvaz Ilhan_h41 22+1 ve 86 kiloyla hamile kaldim ikk uc ayim cok kotuydu diye fazla alamadim ama suan 90 kilo oldum ❤️ Karnimda cikti az cok 😍💕
Hamileanne0 Ilhan_h41 erkek de karin daha toplu oluyor kızlarda daha yaygın ve kalçalar basını alıp gidiyor 😁 bende öyle oldu yani
fatmakolay 19+4 göbek mi bebek mi pek farkedemesem de bir şişkinlik var 2 kilo almış bulunuyorum zaten 74 ile hamile kaldım ne kadar az kilo o kadar iyi 😌