Kuzeyin_annesi__ Ben 39+6 hamileyim büyük tuvalete zor çıkıyorum zaten ara ara kabızlık var bu ara büyük tuvalete çıkınca belime bi ağrı saplanıyor yaşayan varmı acaba ? Ikınmaktanmı oluyor acaba ?
GulcanDongel Kuzeyin_annesi__ ben şuan 11+6 haftalığım, bende zor çıkıyorum söylemesi ayıp ıkınma çok oluyor kasığım belim ağrıyor hemen.
Aybuss Kuzeyin_annesi__ Bende de var o sorun uzun yürüyüş ve bol su ile kendime geliyorum malesef.. O zaman rahat çıkıyor insan bol bol su tüketimi gerekiyor 🤦♀️
Yagmur58 Kuzeyin_annesi__ kuru kayısı sıcak suya koyup içiyorum incir yiyorum rahatlatıyor. 37 haftaligim ama şuan ishal ve adet sancısı gibi sancılarım oluyor 🙄
Zhrblt Kuzeyin_annesi__ bende hemoroidde var kabız olmamam gerekiyo ama bağırsaklarım çok yavaş ilerliyo. Doktorum saolsun baktın kabızlık oluştu var sana bi fitil yazacam bunu al kullan geçer dedi. Bende artık rahatlıkla muz meyve canım ne isterse yiyebiliyorum baktım olmuyo fitil kullanıveriyorum🙆🏻♀️🤷♀️
GulcanDongel Kuzeyin_annesi__ keşke benim de son haftalarda olsaydı, inan bıktım artık sürekli kanıyor çok acı çekiyorum 😏
Aybuss Kuzeyin_annesi__ Sağlıkla dünyaya gelin insallah.. Bol bol su tüket pazartesi günü şöyle güzel bir yürüyüşe çıkarsan rahatladığını hissedeceksin. Kayısı kuru incir tüketme lisin kaynatıp posasını ye suyunu iç.. Büyük abdestin yumuşuyor..
Kuzeyin_annesi__ Yagmur58 doktorum adet ağrılarıgibi olabilceğini söylemişti sancıların kuzum bi doktoruna sor bnce
Yagmur58 Kuzeyin_annesi__ nst de Sancim çıkıyor ama ben hissetmiyorum hissedene kadar bekleyeceğim 😅😅
Kuzeyin_annesi__ Yagmur58 bende oda yok 😂😂 herkes ne zaman doğurcan diyor şuan bitek bel ağrım var oda sancı değilmiş 😂😂