Merhaba anneler,doğumuma 15 gün kaldı diye gözüküyor uygulamaya her girdikçe içimi heyecan yerine artık bi endişe kaplıyor ne yapacağım nasıl bakacağım hayatım eskiai gibi olmayaacak mı? Sizinde böyle korkularınız var mı çok şükür isteyerek gebe kaldım ama son zamanlar içimi heyecan yerine endişe kapladı