annesininkuzusuuuu Kızlar selam bugün ilk defa doktora gittim. İlk kontrolümdü 7 haftalık olmasına rağmen kalp atışlarını haftaya dinleriz dedi doktorum. Çok endişeliyim acaba bi sorun mu var bebeğimde. Bilgisi olanlar lütfen baksın ilk ultrason görüntüsü bu şekilde `
miniginannesi9 annesininkuzusuuuu kalp atışları ilk haftalarda duyulmayabiliyor, benimki de 7+4 te alttan muayene ile duyulmustu, korkmayın😊
Merel annesininkuzusuuuu Korkmayin lutven. Birsey yokdur.. Bebeginiz cok kucuk oldu icin dinlememisdir doktor benegin kalp atisini.. Bende 6 haftalikken ilk controle gitmisdim ama dinletmemislerdi zarar verdi icin 9 haftalikken dinlettiler kalp atisini.. Iciniz rahat olsun
Ankara_06_ annesininkuzusuuuu Korkma canım ben 6 haftalıkken gitmiştim karnımdan ultrasonla bakınca sadece keseyi görebiliyorum alttan bakalım dedi hem bebeği hem kalp atışlarını gördü. Olabiliyo öyle şeyler korkma dua et bol bol herşey duâ ile.
Aybuss annesininkuzusuuuu Benim ilk doktorum ne keseyi göre bildi ne kalp atışlarını ve beni paniklettirdi.. Kese göründü bebek yok dedi sonra alttan baktı bebeği gördü kalp atışlarını dinledik tabiki beni üzdüğü için doktoru değiştirdim 😂🤪
annesininkuzusuuuu miniginannesi9 Ohh içim rahatladı çok korkuştum inanın sağlıcakla doğsun tüm yavrular inşallahhh 🤲🏼
annesininkuzusuuuu @Annesi Ankara_06_ ninkuzusuuuu#14697011 Ankara_06_ İnşallah herşey yolunda gider özel durumum var engelliyim o yüzden endişelendim inşallah yavrumu sapasağlam kucağıma alırım🤲🏼