Merve_066 ilacın yan etkisi oldugu sanmıyorum benım kahve rengi lekelenmem oldugu ıcın doktor bana progestan vermişti zaten 6.haftdaydım 15gün falan geldi sonra gecti ilacı bıraktım sonra 12.haftada tekrar bikaçgün geldi ama kesede kanama olmadıgı ıcın sıkıntı yoktu tekrar progestan kullandım biraz gecmişti yine.iliskiden sonrada bazen geliyor benden ama devam etmiyor anlık.