Omerhatice Yasinimm bizde yarın 29 dan cikicaz nasipse 🥰 kizimda su an kutlama var icerde oo zaman daraldı diye 😁😁
Yasinimm Sibelina aynıymışız ne güzel 😀😘sizde durumlar nasıl benim ki tekme atmıyor yine deliriyorum ya😔😪😪
Sibelina Yasinimm Genelde oturduğum da yada gece yattığım da cok hareketli maşallah, sizin bebiş sakin olabilir genel de anne karnın da sakin olan bebekler doğduklarında da öyle olur derler🥰
Yasinimm Senaaa1 ya bişey sorcam sizde de hareket azlığı oluyor mu benim ki bi gün ederse diyer gün etmiyor bazen 3 gün üst üste etmediğini bilirim bu durum beni korkutuyor her gün her gün doktora gitmekten yoruldum artık 😭🤦♀️😭
Senaaa1 Yasinimm her dakika oynamıyor elbette çünkü bebeğinde uyuduğu zamanlar oluyo içerde 🥲❤️ Aralıklı da olsa oynuyorsa sıkıntı yok demektir uzun sürelerde oynamıyorsa bi hekime başvurun diyorlar hep
Yasinimm Duygus97 biz seninle aynıydık doktor 2 gün önde dedi bu yüzden 29 olduk çok şükür 💙🐣🧿🤲duygu sende hareketler nasıl benim bu gün tık yok yine 😪🤦♀️insan korkuyor Vala😪😪😪🤦♀️