Kızlar iyi akşamlar bisey sormak istiyorum yaklaşık 3 saattir falan sol göğsümun altında ağrı var rahatsiz ediyor acaba benim goguslerim biraz büyük göbeğe baskı yapıyor da ondan mi ağrıyor artık elimle havada tutuyorum göğsümü ama oda fayda etmedi benim gibi olan varmı bu arada 24 haftalık hamileyim