Denizliche Merhaba hanımlar ,hayırlı cumalar Acemi ve meraklı anne adayı olarak ilginç bir soru soracagim.Karniniz kaç haftalıkken çıkmaya başladı? Tabi bu kişiden kişiye göre değişiyor biliyorum ama aşağı yukarı belli haftalarda oluyordur.Birde ben 5+5 teyim bugün sabah bulantısı,kusma ,üstüne gorme ,kokudan tiksinme bende hiçbiri yok normalmi bu ?
GokceGenc Denizliche cnm 5+5 te bende hiçbir belirti olmadı 8. Hafta bulantılrım ve kokudan tiksinmem başladı 13. Hafta sonuna kdr devam etti inş sende olmaz cok feci bişi şimdi 16. Haftadayım gobeğim cok az çıktı :) hamile oldugum hiç belli değil 😊
Belissima Denizliche çok erken cnm daha senin. Ben 5 aylık oldum çok az karnım var. Gebelik belirtilerinde hiç olmayabilir yada sonradan yaşarsın her gebelik kendine öze çünkü.
sarya21 Denizliche daha erken canım bulantı kusma 2.ay gibi başladı 4. Aya girince bitti karnımda 15 haftalıkken büyümeye başladı ama hala küçük bir göbek durumunda zayıfım pek iştahımda yok
Deletedmom434 Denizliche canım o haftalarda hiç bir belirti olmuyor benimde bulantılarım 11. Haftamda başladı 16. Haftamdayım hafif bir göbüşüm var
Denizliche GokceGenc biliyorum bana da bakınca kimse bişey anlamıyor azıcık kilom olmasına rağmen ama merak ediyorum işte 😊😀
Ozteber Dediğimiz gibi kişiden kişiye gore degisiyo bende 12 1e haftalıkken 6aylik hamile gibi şişmişti gaz problemi cok olduğu icin sonra düzene girdi 24e kadar yemeği fazla.kacirmisimda ondan şişmiş gibi bi görüntü oldu sonrası oluyo😊
Denizliche sarya21 benimde iştahım kesildi bütün gün bişey yemeden durabilirim o derece ama zorluyorum kendimi yemek için az da olsa yiyorum
Denizliche Deletedmom434 yaa 11 demek değişiyor işte herkeste kiminde 6 kiminde 8 de başlıyor her gebelik kendine özel diye boşuna söylenmiyor
Smrk Bulantının olmaması çok güzel İnşallah öyle devam eder benimde hiç bulantım olmadı. 16-17. haftadan sonrada karnım belirginleşmeye başladı ama bu kişinin kilosona boyuna ve iç karın genişliğine bağlı bir durum🤗
Deletedmom434 Denizliche aynen öyle bazılarında 9 aya dek devam ediyor benim 3 hafta sürdü bulantılarım inşallah sende çok rahat geçirirsin ilerleyen haftalarını
Smrk Denizliche kafana takma bence önemli olan bebişlerimizin sağlığı onlar iyi olsun göğüslerim kafam kadar mı olmuş suratımda bi ton sivilce mi çıkmış hiç önemli değil gelip geçecek hepsi zaten 🙃☺️
Zeykem Denizliche daha cok cok yenısın 8 haftalıkken kusmaya basladım ben . Bide karnın 20. Haftafan sonra cıkıyor canım benım oyleydı suan 30 haftalıgız cok sukur kpcaman bır gobişle dolanıyorum
Deletedmom434 Denizliche aynen öyle kız daha ne istiyorsun sen o bulantıları bir yaşa ay keşke hiç istemeseydim dersin 😝😝 şaka şaka