Deniz773 Arkadaşlar alırken ikisini bir mi yoksa ayrı mı aldınız , ikisini beraber almak daha mı ekonomik, hangi markayı aldınız alırken nelere dikkat ettiniz
Lulemom Puset 6-7 ay kullanılıyo. Ben pusetle idare edip sonra normal oto koltuğu alcaktım. Ama bizim çok sehir dışı gitmemiz gereken yer oluyo diye korktum. Puseti sadece emniyet kemeri tutuyo ya. yenidoğandan itibaren kullanılan isofixli oto koltuğu aldım. Kraft spin signal markası. 36 kiloya kadar kullanılıyo. Henüz daha kullanmadık ama bakalım şimdilik güzel gibi. Bebek arabasının da puseti var yine. Onu arabada kullanmicam gibi duruyo