Ben de hepsinden ortaya karışık biraz var 1 aydır beni biraz zorluyor açıkcası geçtiğimiz hafta aşırı kaygı ve olaylara takıldığım için dayanamadım destek almaya karar verdim gebelik döneminde tetikleyici olabileceğini ve tekrardan görmek istediğini belirtti onun dışında bir önerisi olmadı açıkcası ilaç vs veremem dedi ama ben kaygılarımı ve takıldığım konuları günlük tutarak doktora anlattığımda beni rahatlatmıştı belki anlatabileceğiniz biri veya bir günlük tarzı bişeyle kafayı meşgul etmek beni rahatlatıyor olabilir