02112017 Arkadaşlar merhaba 5 aylık hamileyim doktorum corona olduğu için ne gidebiliyorum ne ulaşabiliyorum ona soramadım fakat aranız da yaptıran var mı ya da çare bulan iki tane sağlı sollu azı dişim çürüdü hamilelik sürecim de kanal tedavisi yapılması gerek denildi fakat doktora ulaşamadıgımdan soramadım Ağrı’dan duramıyorum siz nasıl çözüm buldunuz yaptırmalı mıyım 😔😢
N-h-e123 02112017 ben buz torbası tavsiye ederim . Rabbim yaşatmasın tekrar ama 4 sene önceki hamileliğimde çok çaresizdim ve instagramda hamilelik sayfasına sormuştum Allah razı olsun o tavsiye edenden 🌹 uyuya kalmıştım inşallah sizde de işe yarar 🌹🌿
elcn4139 02112017 8. ayımda diş cektirdim antibitotik kullandim agri kesici kullandim . benim doktorim yaptirabilirsin dedi. ki disim cok zor çekilmisti kirilmisti. rahatladim sonra
baby_mama 5 ay diş tedavisi için ideal, yapılabilir. Ama kendi doktorunuz yoksa başka bir kadın doğumcudan onay kağıdı almanız gerekir. Geciktirmeden yaptırın, son trimesterde tedavi yapılmıyor, enfeksiyon ilerlerse bebeği de etkiler.
02112017 elcn4139 benim ki de kırıldı önce bi parça sonra çürük olduğunu gördüm daha sonra 2 3 haftadır agrılardan duramıyorum dayanayım yaptırmayım diyorum ama dayanmak çok zor