Mom2021 Kızlar ilk doğumum ve 15 kilo rahat alırım :( şortlu korseler var onlardan almayı düşünüyorum doğum sonrası için kullanılan memnun olan varsa önerebilir mi Temmuz sıcağında giyebilir miyim ki 😨 
dlnyny Mom2021 benimde doğumum temmuz sıcağında olacak ama şortlu korse terletebilir veya daraltabilir diye düşündüm şortsuz owli korse tarzında almayı düşünüyorum
esraizmirli Mom2021 ben 3 gün önce sezeryan oldum doktorum şuan korseye izin vermedi 1 hafta sonra takarsın muayeneden sonra dedi sadece belden olanı tavsiye etti fikir olur sizede ☺️
Hackgz Mom2021 bende şortlu almıştım kadın doğumcum kesinlikle toparlamaz bu dedi daha sert korse al dedi yamuna premium lateks ya da owli gibi sezeryan sonrası korseler kullanın bunların faydası olmaz maalesef göbüşünüz kalır 😏
dlnyny Mom2021 yamuna korse ve owli korse arasında çok kalıyorum aslında ikisininde yorumları çok güzel. Bir de medikal satış yapan yerlerde sezaryen olanlar için özel korseler varmış. Benimde çok kafamı karıştırıyor bu konu henüz karar veremedim