Eymennannesii Ben ilk gebeligimde erken hissetmeye başlamıştım ama ikincisinde 18 olana kadar tık yoktu 🥰🥰
ysmn_kck17 Hryeylmaz ilk gebeliğim 16 da hissettim 27 ye kadar düzensizdi diyebilirim . 28 e girdiğimiz andan itibaren düzene girdi çok şükür . Bu geceden itibaren.28+5 olduk. 💕
erkaninzevcesi Hryeylmaz Hryeylmaz 19+0 gece 2 de karnimda pit pit olmuştu cok heyecanlanmıştım tam anlayamamistim ama kesin hareketleri 22-23 haftalik ta belli oluyordu artik 🥰ilk gebelik