Aisa Merhaba arkadaşlar ! Mevsimsel alerjik astm var doktoro gittim “budenosin discair” yazdi bir haftadir geçmedi , bebgim için çok korkuyorum, hamile doneminde yaşayan var mi alerjik .? Nasil geçirdiniz hamileliğinizi?
Dilekcnkn Aisa valla benimde astımım var sanıyordum ama meğersem alerjikmiş pazartesi kontrolüm var 15 haftalığım şu an sadece hapşırık oluyor günde rahat bir 10 kez falan önceden nefes almakta güçlük çekiyordum şu an öyle olmadı belkide tam yaz ayında olmadığımız için bilemiyorum bende öğrenicem umarım sorun olmaz hem egzama hem alerjik astımm pfff bitmiyor
Gul_meftun Aisa ben o şekilde geçirdim hamileliğimi bebeğim doğdu Ve iyiyiz şu an.Ama hamileliğimin belli haftalarında beni çok zorladı ki iki tane alerji ilacı kullanıyordum.nefes darlığı zaman zaman öksürük hırıltı bazen hapşuruk burunda kaşıntı bazen tıkanıklık bazen burun akıntısı gözde kaşıntı geniz akıntısı hepsini zaman zaman yoğun yaşadım.Ama en zoru nefes darlığı ve hırıltı bir kere acilden hava aldım o çok rahatlattı beni
Dilekcnkn Aisa geçen sene oluyordu birden gece nefesim daralıyordu hava alıyordum o yüzden olmadığı zamanda cama çıkıyordum şu anda böyle bir durum yok ama ilerleyen zamanlarda başlar mı bilmiyorum genelde yaz ortası falan başlar benim öksürük ama inşallah olmaz