Furkan35 omega Doğum sonrası depresyona iyi geliyor bende devam edeceğim. Birde kan sulandırıcım var Doğum sonrası 1 ay kullanacağım doktor bunu kullanmak zorundasın yoksa Doğumda kanını durduramayabiliriz dedi. Üveit ve Behçet hastasıyım. Şimdiden çok fazla varisim bile oldu kan sulandırıcı kullanmadığım için. Doktorum bebekten önce sağlıklı Anne isteriz dedi. Doktoruna güveniyorsan bence kullanmalısın ve için rahat olsun 🤗