Selamün aleyküm arkadaşlar bu konuyu bir tavsiye için yazıyorum çünkü küçüklükten beri trombositlerle sıkıntı yaşıyorum bu zamana kadar 150 nin üstüne çıktığını görmemiştim şimdi hamileyim ve trombosit değerlerim düşük çıkınca yine ,özel hastane deki kadın Doğum doktorum eğer bu şekilde olursa burada Doğumunu yaptıramam deyince bende araştırmaya başladım ve bir kişinin yorumu denk geldi trombositinin 70 den 350 ye çıktığını söylüyordu bununda siyah üzüm çekirdeği yağı ve çörek otu yağı içerek olduğu yazıyordu bende aktara sorarak aldım herhangi bir zararı olmadığını söylediler daha sonra Hematoloji doktorundan randevuma 5 gün kala günde bir çay kaşığı çörek otu yağı 1 çay kaşığı siyah üzüm çekirdeği yağı içtim ve değerim benimde en son ölçtüğümde 79 bin ken 154 bine çıktı gerçekten mucize gibi geldi doktoruma söylediğimde kullanmaya devam et o zaman dedi şuan tahmini olarak Doğuma 12 gün var ve azar azar kullanıyorum ben faydasını gördüğüm için sizlerle paylaşmak istedim yinede kullanmak isterseniz eğer kanınızı kontrol ederek kullanabilirsiniz buraya bir site bağlantısı bırakıyorum üzüm çekirdeği yağının ve çörek otu yağı hakkında bilgiler var araştırmak isterseniz diye Rabbim tüm hastalara şifa versin inşaAllah dediğim gibi ben faydasını gördüm bu bilgiyi de paylaşmak istedim ☺️ [https://safaksiyon.com/2021/04/16/trombosit-hastalarina-mucizevi-bitkisel-cozum/](https://)
https://safaksiyon.com/2021/04/24/uzum-cekirdegi-yaginin-faydalari-ve-kullanimi/
https://safaksiyon.com/2021/04/23/olumden-baska-her-derde-deva-corekotu-yagi/